duminică, 3 aprilie 2011

Pregatita pentru operatie......sau NU

 Mi-am luat concediu cu 4 zile inainte sa plec la operatie. Mai bine ma duceam la servici sa-mi ocup timpul.
"Ce am facut?"
Am facut cumparaturile dinaintea operatiei. Stiti si voi: 3 pijamale, sapun, pasta de dinti etc. Am fost la pensat, epilat, manichiura, pedichiura. Na ,sa fiu pregatita :)
Si gata! Mai am doar o noapte de dormit acasa :(
Offff....Mi-e frica... Foarte frica! Maine, 24 noiembrie 2010, plecam spre Debrecen...
Ma gandesc cu groaza ca atunci cand ma voi trezi, imi voi lua ''La revedere'' de la tati si voi incerca sa par linistita si imi voi inghitii lacrimile si, si, si ....

A fost exact asa cum mi-am imaginat. Tata, un om foarte puternic are acum ochii umezi, pentru mine. Foarte greu, dar acum sunt in masina si am un drum lung de facut. Vreau sa dorm si sa ma trezesc dupa operatie. Prietenii, cunoscutii si familia imi trimit mesaje de incurajare. Nu vreau sa le citesc. Nu pot sa le citesc. Plang si nu vreau ca mama si Bogdan sa se supere.
Ce bine ca am ochelari de soare, ei sunt salvarea mea in incercarea de a parea puternica. Imi ascund lacrimile perfect.
Ramanem in Oradea in aceasta seara. Maine trecem granita si tot maine ma internez.


 http://primenet.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu