luni, 11 aprilie 2011

Ziua cea mare :)

Astazi imi vor scoate furtunul care-mi este bagat pe vena de la picior. In aceasta seara voi putea sa dorm pe o parte, in sfarsit nu voi mai sta doar pe spate. Hmmmm... exista doar o problema, nu are cine sa-mi prinda branula. De fapt, nu doreste nimeni sa ma mai intepe. Domnul doctor a spus ca dansului ii este mila, asa ca, a chemat o asistenta sa-mi puna branula, dar si dansa cand mi-a vazut venele a refuzat.
A venit domnisoara Cristina (medicul anestezist) si mi-a pus branula. Gata! Sigur imi vor scoate furtunul :). Aveam nevoie de alta branula pentru ca odata cu scoaterea furtunului, imi curata si rana de la picior si imi facea o alta cusatura, deci era posibil sa mi se faca rau si noua intepatura era pentru substantele care m-ar fi facut sa-mi revin.
Pana sa inceapa procedura mi-a fost facuta o radigrafie la picior. Asistentul la radiologie avea un tatuaj foarte interesant, dar din pacate nu puteam sa-l vad in intregime. Asa ca, l-am rugat sa-si dea jos tricoul :))) .....dupa cum spuneam mi se faceau toate poftele.
Am vazut tatuajul!
Gata acum eram pregatita pentru noua cusatura. Anestezia locala a fost facuta intr-un loc foarte sensibil si foarte dureros, dar in cateva secunde n-am mai simtit nimic.
O asistenta ma tinea de mana, domnul doctor vorbea cu mine .Eu ii spuneam ca lesin, dansul imi spunea ca daca eu lesin cu siguranta si dansul o sa lesine. Eu intrebam "Cat mai dureaza?" Dansul imi spunea ca "3 min." si m-a pus sa numar de la 1 la 180. Nu puteti sa va imaginati cum numaram dupa atatea zile de anestezic :)).
Am scapat si de furtun, am si o noua cusatura, in noaptea asta am un plan maret :)
O sa le rog frumos, frumos de tot pe asistente sa ma duca la toaleta. Asa am facut si m-au dus cu un carucior cu rotile, m-au lasat sa ma uit si in oglinda.
In fiecare dimineata ni se schimba lenjeria de pat si ne spalau (pe toti pacientii), noi stateam intinsi si asistentele ne spalau, ne schimbau.
In dimineata urmatoare eu am fost super norocoasa, o asistenta tanara m-a luat cu caruciorul, m-a dus la dus si mi-a facut baie! M-a spalat cu gelul ei de dus, mirosea a vanilie :)
M-am gandit bine si de indata ce-l vad pe domnul doctor o sa ma rog de el sa ma lase si pe mine in salon ca m-am saturat de stat in reanimare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu