luni, 11 aprilie 2011

Recuperare

In perioada de recuperare am avut numeroase halucinatii:
Vedeam ca a luat foc caloriferul, ca ploua in camera, ca umblau soarecii pe langa mine, ca-mi zumzaie licuricii pe la cap si, nu in ultimul rand, ca aud opera ungureasca in urechi :) ....asa eram eu, prindeam unde radio...
Partea cea mai rea a fost cea cu injectiile, eu uram injectiile si acum trebuia sa fac cate una pe zi, in burta :( ... dar a trecut si asta.....trebuia sa stau cu furtunul pentru oxigen care-mi usca nasul, dar a trecut si asta.....nu ma puteam misca din cauza balonului de contrapulsatie pe care nu mi-l scosesera inca.....asta inseamna ca faceam pe mine :( si asta a fost cel mai rau, faptul ca eram neputincioasa...
In tot acest timp, am stat la reanimare, am fost pacient rezident de reanimare ;)
Metabolismul mi l-am dat peste cap, ziua dormeam si noaptea faceam galagie.
Am incercat sa mananc singura in primele zile .....ha, ha, ha... ma incapatanam sa mananc singura, dar lingura ajungea ba sub barba, ba peste nas :)) si apoi ma lasam pagubasa si imi dadea mama sa pap .....ca la un copil mic.
Ceream sa-mi lase telefonul mobil langa mine, dar mi-a luat 1 zi ca sa-l pot debloca si alte cateva ore sa scriu un mesaj cu continutul ''Sunt bine!''
Si asa au mai trecut cateva zile. In tot acest timp, domnii doctori imi faceau vizite constante si stateam de vorba, ma consultau si se asigurau ca nu-mi lipseste nimic.
Dansilor le datorez totul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu