joi, 7 aprilie 2011

ZIUA OPERATIEI !!!

Vineri ,26 noiembrie

Dimineata, la prima ora domnul doctor mi-a facut o vizita. Am profitat de ocazie ca sa-i arat pielea (rosie toata)...offf... dupa ce-mi examineaza roseata si umflaturile imi spune ca nu  ma poate baga in operatie daca am facut alergie la samponul ala.
"- Ce sampon?
-Nu te-ai spalat cu ala verde?
-Aaaa...pai nu trebuia sa ma dau cu el dupa dus? Ca o crema de corp?
-Nuuuu, ala e sampon...trebuia sa te speli cu el.
-Pai eu nu am facut asa.
-Bine. Spala-te acum cu el si trimit mai tarziu pe cineva sa-ti aduca o camasa cu care sa te imbraci."
Cand am iesit de la dus am gasit pe pat o camasa alba.
Intre timp au ajuns si ai mei la spital. Le-am povestit ce si cum ...au ras si ei putin de mine.
Dupa dus m-am pus in pat si am asteptat. Trebuia sa intru in sala de operatii la ora 12.
Nu aveam niciun sentiment sau cel putin acum nu-mi aduc aminte sa fi avut vreun sentiment...
Domnul doctor  a mai venit de vreo 2, 3 ori sa vada ce fac...
Pe la 10:30 a venit o asistenta si mi-a adus 2 pastilute pe care a trebuit sa le inghit.
Si gata!
Mi s-a rupt filmul. Dupa pastilele alea pana dupa operatie nu-mi mai aduc aminte absolut nimic.
Acum va voi reda ce mi-au povestit mama si Bogdan:
A venit in salon domnul doctor anestezist Csaba Papp care mi-a explicat ca voi simtii doar o mica intepatura si ca nu trebuie sa-mi fie frica. Am purtat un dialog de aproape o ora cu domnul anestezist, dar nu-mi aduc aminte nici macar un singur cuvant.
Dupa plecarea anestezistului, a venit un brancardier care mi-a adus o alta camasa cu care sa ma imbrac (de data aceasta era una verde). M-am schimbat in fata lui, fara nici o jena si apoi m-am urcat pe masa cu care m-a dus in sala de operatie.
Le-am facut cu mana alor mei si cu toate ca am zis ca nu-mi mai aduc aminte nimic....imi amintesc de intepatura mica pentru anestezie....intepatura o fi fost mica, dar durerea si usturimea au fost mari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu