joi, 7 aprilie 2011

Noaptea dinaintea operatiei

Seara o asistenta a venit si mi-a adus o sticluta cu o substanta verde si mi-a zis sa folosesc jumatate dupa dusul de seara si jumatate dupa dusul de dimineata...trebuia sa-mi dau pe tot corpul cu ea...Asa am facut! Dialogul cu asistenta a fost oarecum ciudat deoarece ea vorbea in maghiara si eu in romana, deci ne-am inteles mai mult prin semne.
Dusul si aplicarea cremei pe mine le-am facut in timp ce mama si Bogdan erau in salon....
Si ei imi spuneau ca ceva nu e in regula, dar eu am comentat: "ei, cine stie ce compozitie o avea de se face asa alba pe mine."
Mi-am luat ''La revedere'' de la ei si m-am pus in pat.
Atunci au inceput mancarimile, usturimile si inrosirea pielii, am incercat sa dau cu apa, dar era si mai rau. Am incercat sa le suport si sa dorm. Nu prea mi-a reusit.
Am vrut sa-l sun pe tata sa-i aud vocea inainte de operatie,d ar am fost prea lasa. Asa ca i-am trimis un mesaj:
''Tati nu-ti face griji, totul va fi bine. Voi fi puternica!''
Si asa a trecut noaptea dinaintea operatiei.






www.primenet.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu