luni, 11 aprilie 2011

Mos Nicolae

La mine, Mos Nicolae a venit cu un mare, mare cadou. "Ce cadou?"
Mi-au fost scoase furtunurile din gura si nas....acum puteam sa beau apa :))....puteam sa ma ridic in fund, puteam sa vorbesc (din cauza furtunurilor au fost putin afectate corzile vocale). Incet , ce-i drept, dar puteam sa vorbesc.
Am ramas cu furtunul din picior (mi s-a pus un balon de contrapulsatiie care-mi ajuta inima sa mearga bine), cu branule si cu niste magneti care-mi masurau tensiunea. Domnul Galajda mi-a cumparat inghetata si un Mos de zahar, domnul Csaba mi-a adus un pahar cu Coca-Cola( eu nu beau Coca-Cola, dar atunci am avut pofta), nu aveam voie nimic cu acid, asa ca domnul Csaba a scos acidul amestecand cu lingurita in pahar :)).
Toata lumea imi facea poftele.
Dupa 10 zile in care nu am fost spalata si mi-au fost administrate atatea medicamente, miroseam oribil. In acea seara m-au spalat pe par si pe corp, m-au dat cu parfum. Eram atat de fericita!
Am vrut sa vad taieturile .....le-am vazut, dar nu ma suparau deloc....Traiam si asta era cel mai important lucru!
Niciodata nu l-am vazut pe Bogdan atat de fericit ca atunci cand m-a vazut ca pot sa vorbesc si sa ma misc.
El imi facea masaj la o mana, mama la cealalta....
L-am sunat pe tati :)....am plans amandoi....el de fericire ca sunt bine, eu de suparare ca din cauza mea a fost trist.
Scapasem de pericol, acum urma recuperarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu