marți, 29 martie 2011

Noiembrie

Luna asta am petrecut mai mult timp in preajma prietenilor si a familiei. Am incercat sa-i iert pe cei care mi-au facut rau. Am iubit mai mult.
Am avut intalnire cu fostii colegi de scoala, unde m-am intalnit si cu fosta invatatoare. Dansa mi-a propus sa fac operatia in Franta la un medic foarte bun si costul operatiei mai mic ca alternativa pentru operatia la Debrecen.
Dupa ce m-am consultat cu familia, ei au considerat ca cel mai bine e sa decid singura. Si eu am decis ca am incredere in domnul profesor doctor Zoltan Galajda si dansul va fi cel care ma va opera.
La o iesire cu prietenii incepe o discutie despre superstitii si depre taierea pomilor din curte. Cica, daca tai un nuc din curte iti moare cineva drag....amicul meu imi expunea cateva cazuri si eu ii raspundeam ca e o coincidenta.
Coincidenta face ca si noi aveam un nuc in curte pe care tata vroia sa-l taie...imi spun in minte: ''Sa nu uit sa-i zic lui tati sa nu-l taie el, sa cheme pe altcineva'' ...si ce face coincidenta? Coincidenta ma face sa uit, iar la cateva zile de la discutia cu prietenii si doar cu cateva zile inainte de operatia mea la inima... o aud pe mama cand imi spune: "Azi, a taiat taica-tu nucu' ala din curte."
Atunci am avut o cadere nervoasa....am mers in camera mea si am inceput sa plang. L-am sunat pe preot si i-am povestit printre lacrimi ce si cum, iar dansul mi-a raspuns: "Nu stiu, nu stiu eu de-astea babesti, dar Dumnezeu ne-a daruit natura pentru a avea grija de ea, nu pentru a o taia. Tu ai incredere in Dumnezeu si El va fi cu tine."
Incerc sa ma calmez, mai sunt doar 4 zile pana la operatie si eu ma voi lasa in mainile Domnului. Va face ce Va vrea cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu