marți, 29 martie 2011

Incercarea de a obtine o semnatura

In urma consultatiei de la Debrecen am primit o fisa in care scria diagnosticul si operatia care urma sa mi se faca. Daca pe acea fisa primeam o semnatura de la medicii care mi-au spus ca operatia nu se face in Romania, eram scutita de o parte din pretul operatiei.
Si uite asa ajung din nou la Fundeni. Le explic despre ce este vorba, le povestesc despre doctorul din Debrecen si ei ce-mi raspund?
"-Aaaa... pai nu putem sa-ti dam semnatura ca operatia nu se poate face in tara. Adica te deschidem si daca nu merge reconstructia iti punem valva artificiala. In plus, vor si doctorii nostrii sa prinda experienta. Si doctor ungur? Esti sigura ca-ti poate face reconstructie? Ca ar trebui sa aiba cateva sute de operatii, poate chiar mii ca sa-ti garanteze ca-ti face reconstructie."
Asadar, nu am cum sa obtin semnatura de aici. Ma reorientez la cunostinte, persoane care au legatura cu casa de asigurari. Primesc raspunsul a doua zi:
"-Gata am rezolvat! Dai 5000 de euro spaga si primesti semnatura!
-Ceee??? pai suma asta e mai mare decat jumatate din costul operatiei!"
M-am resemnat... acum toata familia incearca sa gaseasca bani pentru operatia mea.



 http://primenet.ro/

Un comentariu:

  1. Buna eu ma numesc Catalin am 21 de ani si de curand am fost diagnosticat cu insuficienta mitrala grI si o agrofobie eu nuprea am inteles unde se poate face operatia daca cumva boala evolueaza spre gr.2 si la ce cost se duce operatia??
    PLS un mesaj pe mail acesta sunt putin speriat de la varsta asta sa am asa probleme la inima gol3scu@yahoo.com
    Astept mailu dumneavoastra!!!

    RăspundețiȘtergere