vineri, 11 martie 2011

Consult la Debrecen

Dupa mai multe incercari nereusite de a ma intalni in Bucuresti cu domnul doctor, iau hotararea sa merg in Ungaria. Am stabilit data de 30 august 2010 (Sf. Alexandru) pentru a merge la consult.
Sambata, 28 august, am organizat acasa o petrecere cu prietenii. Am petrecut, am cantat, am dansat si duminica dimineata am plecat spre Ungaria, impreuna cu iubitul meu si Alexandra (prietena mea).
Planul era sa dormim duminica noaptea in Romania (undeva, cat mai aproape de granita) si luni dimineata sa continuam drumul catre Debrecen. L-am respectat intocmai.
Si iata-ma luni dimineata asteptand in holul Universitatii Debrecen. Am asteptat vreo ora, timp in care domnul doctor suna din 10 in 10 min. si ne cerea scuze pentru intarziere.
A coborat, am facut cunostinta si apoi ne-a poftit in biroul dansului. S-a uitat la analizele pe care le facusem la Fundeni, mi-a vorbit despre operatie si a mers cu mine sa imi faca o ecografie cardiaca. Dupa ECO m-a lasat sa ma imbrac si a iesit afara. L-am surprins in timp ce imi anunta iubitul si prietena ca trebuie sa fiu operata cat mai repede.
Invatata ca in spitalele noastre, aveam pregatita spaga. Am incercat sa-i dau banii, dar nu i-a primit.
I-am multumit, ne-am salutat si am stabilit ca vom tine legatura pe mail.


 http://primenet.ro/

Un comentariu:

  1. Buna,ma cheama Mihai va trebui sa ma operez pt. o reconstructie de valva mitrala.M-ar interesa sa-mi spui cum a decurs operatia,cum te simti,cat te-a costat,cate zile ai stat in spital,cat a decurs recuperarea si alte amanunte care ti s-au parut tie interesante.Iti las adresa mea de email:mihaidraghicescu61@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere