miercuri, 9 februarie 2011

Incep vizitele la doctori

Prima oara am mers la cabinetul particular al profesorului de la Spitalul de Urgenta, unde am primit (contra cost) ca unic tratament un flacon de pastile care puteau fi cumparate doar de la el. Pastilele se numeau KAL MAG (http://www.deostar.ro/index.php?main_page=product_info&cPath=3_17&products_id=25&zenid=1dd6fd1440934d7b5cae7ab9792c3232) Flaconul costa 100 lei, continea aprox 80 de capsule iar eu trebuia sa iau cate 6 pe zi.
Cum n-am fost incantata nici de tratament nici de explicatiile doctorului referitoare la boala pe care o detineam (eram purtatoare cu acte a prolapsului de valva mitrala), am cautat alt doctor.
Am fost indrumata catre o doamna doctor care profesa la Spitalul Fundeni, dar si la un cabinet particular. Prima oara ne-am intalnit la cabinetul particular. A doua oara, la Fundeni unde mi s-au facut investigatii mai amanuntite si asa am aflat ca boala care credeam ca e in gradul II, era de fapt in gradul III.
Am continuat sa merg la control de cate ori se intampla ceva notabil cu mine(daca ma simteam foarte rau sau daca lesinam).
Dupa ultimul lesin, doamna doctor a hotarat ca trebuie sa fac un examen transesofagian ca sa aflam cat de aproape sau departe eram de operatie. M-a programat pe 2 decembrie 2009 la un profesor doctor cardiolog care avea competenta necesara pentru a face o astfel de interventie.







www.primenet.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu