joi, 17 februarie 2011

Transesofagian part 3

M-am intors la Fundeni ca sa-mi iau CD-ul cu examenul si SURPRIZA:
"-Aaaaaa... domnisoara Alexandra, trebuie sa va spun ca nu stiu ce s-a intamplat, dar cred ca aparatul nu a inregistrat nimic si noi nu ne-am dat seama. Nu va gasim examenul. Se pare ca trebuie sa-l mai faceti inca o data.
-POFTIM??? Doamna, eu nu-l mai repet! Sincer. Cautati-l mai bine, va rog!
-Reveniti saptamana viitoare miercuri si vedem cum rezolvam atunci."
  Am urcat pana la etajul 7 pe scari, de 2 ori pentru ca liftul nu mergea. Pentru ca eu n-am stiut ca etajul 7 are 2 intrari (una petru pacienti si una pentru asistente si doctori )...prima oara am urcat pe la asistente si nu m-au lasat sa intru. Deci, a trebuit sa cobor pana la etajul 1, sa ocolesc palierul si sa urc pe cealalta aripa ca sa aflu ca trebuie sa repet transesofagianul...am injurat printre dinti si am plecat.

Miercuri, saptamana urmatoare.
Au gasit examenul, dar el este inregistrat pe caseta si trebuie sa vina baiatul de la IT sa-l puna pe cd. "Cand? Pai cum cand? Saptamana viitoare."
Saptamana viitoare.
Nu a trecut IT-istul pe acolo si inca nu l-au facut...hmmmm... I-am bagat asistentei 30 de lei in buzunar si am rugat-o frumos sa-mi imprumute caseta ca o sa-l rog eu pe IT-istul meu sa-mi faca cd-ul.
A acceptat.



  http://primenet.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu