vineri, 18 februarie 2011

Am inceput cautarile.

Eu cautam un doctor care sa-mi spuna ca nu am nimic sau ca nu este necesara operatia. Am fost si la Fundeni sa vorbesc pentru un consult la o clinica in afara tarii.
Cand ma asteptam mai putin,am primit un telefon (un apel telefonic, nu un mobil :)) ) de la viitoarea mea soacra, care vroia sa-mi dea numarul de telefon al unei colege de la dansa de la servici.
Colega care trecuse impreuna cu sotul bolnav, prin mai multe operatii nereusite in tara.
In urma unei discutii cu aceasta am primt adresa de mail a unui doctor ungur care venea si opera la Tg. Mures. Acest doctor il operase si pe sotul ei care acum se simtea foarte bine.
Am prins putina incredere si i-am scris un mail in care am descris situatia mea.



Numele meu este Magura Alexandra, am 23 ani si am fost diagnosticata cu prolaps de valva mitrala gr.3. Dupa ce am facut un examen transesofagian mi s-a sugerat sa caut un spital din afara tarii pentru a efectua o operatie de reconstructie valvulara, deoarece medicii romani nu au experienta necesara pentru a efectua o astfel de operatie. V-am atasat analizele pe care le-am facut la spitalul Fundeni si daca este necesar o sa va trimit si inregistrarea examenului transesofagian. Va trimit acest mail cu speranta ca ma puteti ajuta cu o opinie referitoare la efectuarea operatiei.

Multumesc anticipat,

Alexandra Magura.


Raspunsul doctorului a fost:

Stimata Alexandra,
Saptamana viitoare ma voi intoarce in tara si va voi raspunde. Daca puteti, lasati-mi un nr de telefon pe care va pot contacta cand voi fi in Romania.
Cu stima,
Pr. Dr. Galajda Zoltán

Acesta fost primul contact cu persoana care mi-a salvat viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu