luni, 7 februarie 2011

Nu scapasem

Incearca sa-mi puna aparatul pentru masurarea tensiunii. Nu reuseste, o ajut. Imi face placere. Are ceva aparte, de fapt ii lipseste ceva: aerul ala de superioritate specific medicilor, sictirul ala care te face sa-ti fie rusine de nerusinarea lor.
Imi masoara tensiunea si nu este deloc multumita de rezultat. Imi asculta plamanii: inspir si expir...urmeaza inima: inspir si expir.
Ma intreaba daca am probleme cu inima?
Raspund NU.
Imi spune sa raman dezbracata si intinsa pe pat, merge in camera alaturata si da un telefon : ''Am nevoie de un cardiolog, am aici o fata de 22 de ani cu probleme la inima''.
 Ha! Oare la mine se referea?
Vine cardiologul, imi asculta inima. Inspir, expir.....Gata are diagnosticul: Prolaps de valva mitrala (http://www.sfatulmedicului.ro/Bolile-valvelor-cardiace/prolapsul-de-valva-mitrala_179)
Acum am voie sa ma imbrac, pentru ca mergem in sala ''Primiri urgente grave'' sa ma consulte si alti doctori. Il urmez pe cardiolog.
In timp ce mergeam ca un catel in spatele medicului, ma gandeam ca e o greseala si ca n-am nimic.

Un comentariu: