vineri, 11 februarie 2011

Transesofagian part 2

Dupa ce am postat experienta cu examenul transesofagian, prietena mea mi-a scris pe facebook parerea ei referitoare la ce si cum am povestit.
Parerea ei: "Nu e ok ce scriu si ca ii sperii pe cei care urmeaza sa-si faca un asemenea examen."
Parerea mea: "Cei care merg sa-si faca acest examen sunt bolnavi si omul bolnav este foarte puternic. Eu am mers sa fac acest examen dupa ce cu cativa ani in urma facusem o gastroendoscopie (tot fara anestezie). Deci aveam o oarecare idee despre ce era vorba..."
"Daca mi-a fost frica?" Da, mi-a fost, dar mai mult mi-a fost frica de rezultat decat de transesofagian.
Cand sunt oamenii dragi langa tine, incerci sa fi tare si sa nu le arati cat esti de speriat. Dupa ce mi-au prins branula, am iesit pe hol si am dansat in fata lor (in fata mamei si a iubitului meu) ca sa vada ca sunt bine.
Dupa ce doctorul si-a scos furtunul de pe gatul meu, m-am ridicat si i-am cerut scuze ca n-am stat atat de linistita pe cat as fi vrut.
Au fost 30 de minute groaznice, in urma carora am aflat ca trebuie sa fac o operatie care mi-ar putea salva viata.
Nu stiu ce ziceti voi, dar eu zic ca a meritat sa ma chinui putin.




http://a-anunturi.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu