marți, 30 decembrie 2014

M-a schimbat

Experienta asta m-a schimbat. In bine, cred eu.
Sunt impacata cu gandul ca am fost bolnava, sunt multumita de toate schimbarile care au venit in urma operatiei!
Daca toata lumea ar intelege cat de aproape este moartea, ar face multe schimbari.
Mie nu mi-e frica de ea, dar imi este frica de tot ce ar ramane in urma ei. Mi-e frica de toate rautatile pe care nu le-as mai putea indrepta, pentru toate cuvintele scuipate la nervi pentru care nu as mai putea cere iertare si in final, mi-ar fi ciuda ca cei iubiti n-ar intelege, ca n-as pleca de pe acest pamant suparata.
Iubesc. Iubesc tot ce ma-nconjoara si am invatat ca din orice si oricand pot invata cate ceva!
Am invatat ca NIMIC nu este intamplator si toti suntem dati pamantului cu un scop. Pentru unii e mai greu drumul pana la aflarea scopului, pentru altii mai usor, si mai sunt nefericitii care nu-si inteleg scopul niciodata.
Eu cred ca trebuia sa trec prin moarte ca sa-mi inteleg scopul. Azi, cred ca scopul meu pe acest pamant poarta numele de Ana-Amelie si mai cred ca scopul meu este sa fiu mai buna si sa-i indrept si pe altii spre bunatate.



Un comentariu: