miercuri, 26 februarie 2014

Binecuvantati

Multa lume imi spune ca sunt norocoasa, ca eu si sotul meu suntem 2 oameni norocosi.
Eu le raspund: "Suntem binecuvantati!"
Suntem sanatosi, ne-am casatorit, parinte spiritual ne-a fost Domn' Profesor Zoltan Galajda, avem si o fetita mica, sanatoasa si cuminte.
Ne iubim mai mult ca la inceput si toate incercarile prin care am trecut ne-au facut mai buni, mai puternici, mai uniti si mai frumosi.
Uneori ne intrebam "Care dintre noi este noroc pentru celalalt?" Tot noi raspundem: "Impreuna suntem norocosi, ca unul fara celalalt nu am fi realizat nimic!"
Daca ar fi sa dau un sfat, acesta ar fi: "Lasati-va in mainile Lui Dumnezeu si multumiti-I pentru tot ce va da, chiar si pentru incercarile mai mult sau mai putin grele."
Am trecut prin multe si totusi, parca n-am trecut prin nimic.
P.S. In timp ce scriam acest post, am mai primit o veste de la sotul meu, veste care mi-a confirmat inca o data ca suntem tare iubiti de Dumnezeu.




https://primenet.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu