vineri, 26 august 2011

Pe 5 septembrie imi scot sarmele de pe coaste!!!

yeeey....o sa fac operatia pentru scoaterea sarmelor. Ceva simplu...anestezie, taiat pielea, scos sarme, cusatura frumoasa si gata, gata, gata!
Imi voi face un suuuuper colier din sarme!

Un comentariu:

  1. Scumpo, nu ma intreba cu am ajuns pe blogul tau, pentru ca nu as sti sa iti spun. Accidental, oricum. Nu am idee daca mai vizitezi sau nu paginile astea, sper din suflet sa o faci. Am citit si rascitit ce ai scris aici. Am toata admiratia - daca imi dai voie sa ma exprim atat de sec, in aparenta - pentru curajul pe care l-ai avut ca sa te supui unei operatii cumplite. Nu am avut putere sa citesc toate paginile, o voi face dupa ce imi voi potoli bataile inimii. As fi vrut sa stiu cu esti acum, de ce te-ai oprit din scris, de unde ai mostenit sensibilitatea si priceperea de a jongla cu cuvintele... Am atatea intrebari pentru tine... Imi doresc enorm sa ni se intalneasca vreodata cararile, sa ma lasi sa te strang in brate si sa scap o lacrima... Stii ce ma emotioneaza cel mai mult in toata povestea ta? Umorul si dorinta de a nu-i lasa pe ceilalti sa sufere din cauza ta. Stii cat esti de OM? Stii cat esti de frumoasa? Ti-am vazut poza de pe patul de spital... Esti la fel de frumoasa la exterior, dupa cum iti este sufletul de luminos si de cald... Eu am 40 de ani, mi-am primit si eu doza de rau si de durere in viata asta, poate tocmai de aceea sunt atat de ravasita de povestea ta... Te rog, Alex, raspunde-mi cumva la randurile mele, cat de putin, spune-mi ca esti bine, ca ai lasat in urma toata nenorocirea asta , ca sanatatea ta e buna acum si ca te bucuri de viata cu fiecare fibra a ta! Nu vreau sa obosesti scriindu-mi mult, doar un rand care sa imi confirme ca esti bine!!! Te rog, fa asta pentru un om care a plans citind randurile tale. Numele meu este Mirela, sunt din Craiova... Adresa mea de e-mail este m.g_m1@yahoo.com. Sanatoasa sa te gaseasca randurile mele, copil frumos!!!

    RăspundețiȘtergere